Ander tijden over het DES hormoon

Terwijl ik op de laptop werk hoor ik dat op televisie dat het programma 'andere tijden' gaat over het het DES - hormoon. In mijn jonge jaren is in ons gezin wel gesproken over dit, naar later blijkt vreselijke hormoon. Het was meestal iets tussen moeder en dochters. Eigenlijk is het nooit echt uitgesproken en uitgezocht, laar maar zitten.

Get Microsoft Silverlight
Bekijk de video in andere formaten.

Ik heb er laatste jaren het een en ander over gelezen en de uitzending is verhelderend en geeft een beeld van de problematiek waar ook de kinderen van DES-moeders mee kampen, de DES-dochters. "Ik heb geaccepteerd dat ik nooit moeder zal zijn" zei ze ooit tegen me.

Kijk hier naar documentaire over het DES-hormoon. Via deze link kunt u in contact komen met DES-betrokkenen.