Inbraak en poging tot .....

Schreef ik eerder al over de poging tot overval bij mij in de straat en dat dat wellicht op een verkeerd adres en bij de verkeerde mensen was gebeurd, dat dat misschien wel een wraak-oefening was. Plots schiet mij de poging tot inbraak in mijn eigen woning te binnen in de zomer van 2009. Bij thuiskomst van vakantie blijkt dat er geprobeerd is in te breken. Daarbij zijn slot en glas waren vernield ...... Maar misschien is dat wel geen gewone inbtaak maar is het een wraak-oefening? Het zal toch niet het geval zijn dat ..... Wat een enge gedachte. Opeens komen de vervelende treiter telefoontjes die hier aan vooraf gaan ook in een ander daglicht te staan, net als het met eieren bekogelen van het huis. Ooit was ik er zeker van dat ik wist wie dat deden, nu ga ik daar aan twijfelen. Maar toch, ik kan me haast niet voorstellen dat iemand zo slecht is.....